
29 Ekim Kadınları Derneği Tekirdağ Şubesi Tiyatro Grubu tarafından sahnelenen özel tiyatro oyunu, sanatseverlerden yoğun ilgi gördü. Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, oyuncuların performansı izleyicilerden büyük alkış aldı.
DESTEK VERENLERE TEŞEKKÜR ETTİ
Gösterimin ardından açıklama yapan 29 Ekim Kadınları Derneği Tekirdağ Şube Başkanı Seval Eşer, tiyatro perdesini açmanın heyecanını ve gururunu hep birlikte yaşadıklarını belirterek, oyuna katılarak destek veren sivil toplum kuruluşlarının başkan ve temsilcilerine, Tekirdağ Büyükşehir Kent Konseyi Başkanı Berrin Başol’a, dernek üyelerine ve tüm konuklara teşekkür etti.
Eşer, etkinliğin gerçekleştirilmesine katkı sunan Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Candan Yüceer ile Kültür Daire Başkanı Ayça Albayraktar’a da şükranlarını sundu.

Oyunun hazırlanmasında büyük emek harcayan oyunculara teşekkür eden Eşer, eserin yazarı ve yönetmeni Özlem Sezgin Kılıççı’nın özverili çalışmalarıyla sahneye taşındığını ifade etti. Şiir yorumlarıyla oyuna katkı sağlayan Gülşen Erdağlı, görsel çalışmalar için fotoğraf desteği veren Mehmet Çevik ve Yalçın Ceylani ile Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Tiyatro Müdürü Nedim Yılmaz ve teknik ekibe de teşekkür edildi.
SEVAL EŞER: “İYİ Kİ VARLAR”
Seval Eşer açıklamasında, “Oyuncularımızın, teknik ekibimizin ve emeği geçen herkesin özverisi sayesinde sahnemiz anlam kazandı. Onların katkıları olmasaydı bu güzel geceyi yaşamak mümkün olmazdı. İyi ki varlar.” ifadelerini kullandı.
Sanatın birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyan tiyatro gösterisi, izleyicilerden tam not alırken, günün sonunda oyuncular uzun süre ayakta alkışlandı.
Özlem Gürakar
GÜVEN TEKİRDAĞ GAZETESİ – TEKİRDAĞ CANLI HABER

-->